مواردی از جدیدترین رنگ وسایل برقی

مواردی از جدیدترین رنگ وسایل برقی

خانه آروزهای بعضی ها خیلی یک دفعه ای فرو می ریزد. یعنی تا قبلش اوضاع همه جوره بروفق مرادشان است ولی یکباره خیلی چیزها برایشان عوض می شود . رنگ سفیدی که روی لوازم برقی می بینید روزی دقیقا چنین حال و روزی را تجربه کرده است. سفید همیشه و همه جا تقریبا بدون رقیب خاصی روی لوازم برقی آشپزخانه می نشست و فرمانروایی می کرد . اما کم کم رنگ های دیگر مثل سیلور ، مشکی و… آمدند ، طرفداران خاص و جدی خودشان را پیدا کردند و سفید داستان ما را در بهت و حیرت فرو بردند . حالا دیگر هر سال، چند رنگ به عنوان جدیدترین رنگ وسایل برقی عروس یا آشپزخانه مد می شوند و سروصدا می کنند . رنگ هایی مثل سفید ، نقره ای و… هم که همیشه جدا از مد و ترند ها، طرفداران خاص خودشان را دارند . در این مقاله می خواهیم در مورد جدیدترین رنگ وسایل برقی عروس برایتان توضیح دهیم و از ست کردن رنگ وسایل آشپزخانه بگوییم . برای مشاهد ه ی رنگ های متنوع و خرید لوازم خانگی هم پیشنهاد می کنیم سری به لینک بزنید.

معرفی رنگ های پرطرفدار وسایل برقی آشپزخانه و ویژگی هایشان

1) سفید ؛ رنگی قدیمی ولی همیشگی و جذاب

رنگ سفید می تواند ادعا کند از روز اولی که لوازم برقی آشپزخانه اختراع شده اند همراه شان بوده و به احتمال خیلی زیاد تا روز آخر هم همراه شان می ماند. این روزها خیلی ها می پرسند لوازم آشپزخانه چه رنگی بخرم و دنبال خرید وسایل با رنگ های متنوع هستند اما تعداد خیلی زیادی هم هستند که همچنان به رنگ سفید وفا دارند و ازش دست نمی کشند.

شاید ویژگی های منحصر به فرد رنگ سفید باعث محبوبیت زیادش شده باشد :

سفید رنگی خنثی است و با بیشتر رنگ ها ست می شود.

جای انگشت به این راحتی ها روی وسایل برقی سفید نمی ماند.

ضربه، خط و خش یا هر نوع آسیب دیدگی خیلی روی وسایل برقی سفید خودنمایی نمی کنند.

فرقی نمی کند سبک چیدمان منزل یا آشپزخانه تان سنتی باشد یا مدرن؛ در هرحال می توانید وسایل برقی تان را به رنگ سفید بخرید.

آشپزخانه های کوچک و کم نور با وسایل سفید جادارتر و روشن تر به نظر می رسند.

تمیز کردن لوازم سفید رنگ راحت و بی دردسر است.

اگر سقف آشپزخانه تان تیره است می توانید باخیال راحت وسایل برقی تان را سفید انتخاب کنید.

2) سیلور یا استیل ؛ رنگ پرطرفدار این سال ها

اگر دنبال جدیدترین رنگ وسایل آشپزخانه عروس باشید حتما رنگ سیلور و وسایل برقی استیل توجه تان را به خودشان جلب خواهند کرد. سیلور با ویژگی هایی که دارد می تواند طیف وسیعی از خریداران را به خودش جلب کند:

در ترکیب رنگ وسایل آشپزخانه عروس با خیال راحت از استیل استفاده کنید. وسایل این رنگی هم با دکوراسیون مدرن جور در می آیند و هم به درد هماهنگی با یک دکوراسیون کلاسیک می خورند.

طرفداران سبک مینیمال هم می توانند از وسایل استیل در چیدمان آشپزخانه شان استفاده کنند.

اگر از کسانی هستید که به ست کردن رنگ وسایل آشپزخانه با دیوارها، کابینت ها و… علاقه دارید برایتان چند پیشنهاد رنگی ویژه داریم. شما می توانید وسایل سیلور یا استیل تان را با رنگ های آبی، سفید، قرمز، طوسی، نارنجی، سبز و زرد ست کنید و لذتش را ببرید.

اگر از استیل مات خوش تان می آید می توانید برای ست کردنش از رنگ هایی مثل مشکی، زمردی و سورمه ای استفاده کنید. استیل مات هم جزو جدیدترین رنگ وسایل برقی عروس به حساب می آید. تنها عیب استیل مات این است که جای دست رویش می ماند و باید برای تمیز کردنش وقت بیشتری بگذارید.

3) مشکی ؛ پیش به سوی آشپزخانه مدرن

نمی توانیم از جدیدترین رنگ وسایل برقی آشپزخانه حرف بزنیم و یادی از مشکی نکنیم. البته خیلی ها معتقدند اسم رنگ مشکی را نباید کنار وسایل جهیزیه ی عروس قرار داد. ولی واقعیت این است که همه چیز به سلیقه ی شما بستگی دارد و شما می توانید وسایل جهیزیه تان را هر رنگی که دل تان می خواهد انتخاب کنید.

وسایل برقی به رنگ مشکی واقعا شیک هستند و می توانند در چیدمان یک آشپزخانه ی فوق العاده و مدرن به کمک تان بیایند.

وسایل برقی مشکی با رنگ های متنوعی ست می شوند؛ از سفید و خاکستری گرفته تا برنجی و نیکل و…

ترکیب وسایل برقی مشکی با سفید این روزها جذاب و پرطرفدار است.

فرقی نمی کند بخواهید از رنگ مشکی مات استفاده کنید یا براق؛ درهر حال رنگ مشکی به درد فضاهای بزرگ و پرنور می خورد و برای آشپزخانه های کوچک و کم نور چیز جالبی از کار درنمی آید.

اگر می خواهید از رنگ مشکی برای آشپزخانه و وسایلش استفاده کنید حتما به فکر یک نورپردازی حرفه ای و زیبا باشید.

4) وسایل برقی رنگی از زرد و سبز گرفته تا کرم و آبی و…

رنگ هایی مثل مشکی، سفید و سیلور طرفداران زیادی دارند و تنوع شان در بازار هم حسابی بالا است. اما خیلی ها در انتخاب جدیدترین رنگ وسایل برقی عروس وسواس بیشتری به خرج می دهند و دنبال رنگ های متفاوت تری هستند. درادامه چند نکته درمورد انتخاب این رنگ ها دراختیارتان می گذاریم:

رنگ هایی مثل سبز، کرم و صورتی با فضاها و دکوراسیون کلاسیک هماهنگی بیشتری دارند. رنگ های زرد، قرمز و آبی بیشتر به درد فضاهای مدرن می خورند.

بهتر است آشپزخانه تان را تنها با یک رنگ پر نکنید و حداقل از ترکیب دو رنگ برای چیدمان استفاده کنید.

زرد یک رنگ انرژی بخش، شادی آور و روحیه دهنده است. اگر می خواهید انرژی زیادی در فضای آشپزخانه تان موج بزند، وسایل برقی را به رنگ زرد انتخاب کنید.

اگر بیشتر از هر چیز دنبال آرامش خیال و حس خوب هستید می توانید به خرید وسایلی به رنگ سبز فکر کنید.

روان شناسان توصیه می کنند برای دکوراسیون منزل و آشپزخانه بهتر است از ترکیبی از رنگ های سرد و گرم در کنار هم استفاده شود.

شش رنگ پرطرفدار وسایل برقی منزل در سال ۲۰۲۰

خیلی ها قبل از خرید جهیزیه از دیگران می پرسند لوازم آشپزخانه چه رنگی بخرم و دوست دارند جدیدترین رنگ وسایل برقی عروس را برای خودشان انتخاب کنند. ولی در سالی که گذشت یعنی سال ۲۰۲۰ چه رنگ هایی در دنیا پرطرفدار یا به قول معروف ترند بودند؟

1) استیل؛ رنگ تمام دوران ها

استیل در سال ۲۰۲۰ جزو جدیدترین رنگ وسایل برقی بود و حالا حالاها هم قصد از مد افتادن ندارد. اگر می خواهید رنگ وسایل تان تا مدت ها قدیمی نشود به طور جدی به استیل فکر کنید. استیل به همراه خاکستری براق یا مات از ترندهای سال ۲۰۲۱ هم هستند.

2) قرمز؛ هیجان انگیز و زنده

قرمز جزو رنگ های گرم است و در سال ۲۰۲۰ در دنیا حسابی پرطرفدار بوده است. وسایل برقی آشپزخانه ی قرمز رنگ در ترکیب با رنگ سفید توجه خیلی ها را به خودش جلب کرده بود.

3) شکلاتی

رنگ شکلاتی مد دهه ی ۱۹۶۰ بود و حالا بعد از سال ها دوباره مد شده است. وسایل برقی شکلاتی در ترکیب با رنگ سفید امسال طرفداران زیادی داشته است.

4) سفید

رنگ سفید همیشه ی خدا ترند بوده است و سال ۲۰۲۰ هم از این قاعده مستثنی نیست.

5) مشکی

در سال ۲۰۲۰ خیلی ها از رنگ مشکی برای ست کردن رنگ وسایل آشپزخانه استفاده کرده اند. این رنگ هم جزو رنگ های بدون زمان است و حالاها از مد نمی افتد.

6) پنهان کردن وسایل برقی آشپزخانه

یکی از ترندهای ۲۰۲۰ برای وسایل برقی آشپزخانه، استفاده از ایده ی پنهان کردن لوازم بود. درواقع خیلی ها برای هر وسیله در آشپزخانه جایی درنظر می گیرند و روی آن قسمت را با ورقه های کابینت می پوشانند. وقتی به چنین آشپزخانه هایی نگاه می کنید تقریبا هیچ کدام از وسایل برقی را نمی بینید.

چطور مناسب ترین و جدیدترین رنگ وسایل برقی عروس را انتخاب کنیم؟

بهتر است قبل از خرید وسایل برقی آشپزخانه و تعیین ترکیب رنگ وسایل آشپزخانه عروس این چند نکته را بدانید:

برای آشپزخانه های بزرگ و پرنور می توانید هر رنگی از وسایل را انتخاب کنید ولی اگر آشپزخانه تان کوچک و کم نور است بهتر است دست روی رنگ های روشن تر بگذارید.

وسایل رنگی هم زیبا هستند هم جذاب و متفاوت؛ اما بهتر است بدانید ممکن است زود برایتان تکراری شوند و دل تان را بزنند. پس قبل خریدشان خوب فکر کنید.

وسایل برقی آشپزخانه دیر یا زود خراب می شوند. جایگزین کردن وسایل برقی رنگی سخت است و ممکن است دیگر پیدا نشوند.

قبل از خرید وسایل برقی آشپزخانه حتما به رنگ کفپوش ها و سقف هم توجه کنید.

رنگ های تیره تر آلودگی ها را کم تر و دیرتر نشان می دهند. بنابراین ممکن است در تماس با مواد غذایی حسابی آلوده شوند و شما متوجه نشوید. پس هنگام خرید و استفاده ازشان حتما به این نکته توجه کنید، چون پای سلامتی خودتان و خانواده تان درمیان است.

تاثیر رنگ ها را روی جسم و روح دست کم نگیرید. رنگ ها می توانند احساسات مختلفی در ما ایجاد کنند. حتما حواس تان به این مورد هم باشد.

درنهایت توصیه می کنیم برای انتخاب بهترین و جدیدترین رنگ وسایل آشپزخانه حسابی وقت بگذارید چون قرار است این وسایل سال ها در آشپزخانه و همراه شما باشند و باید همه جوره قبول شان داشته باشید.

حرف آخر اوپیا

رنگ ها هر جایی که باشند جادو می کنند ؛ چه روی پارچه و اجسام و چه در آشپزخانه و روی وسایل مختلف . همین باعث می شود هنگام خرید هر چیزی به رنگ و طرحش حسابی توجه کنیم . خرید جهیزیه هم از آن خرید های مهم و جذاب است و دلمان می خواهید با انتخاب بهترین و جدیدترین رنگ وسایل برقی عروس برایش سنگ تمام بگذاریم.

در این مقاله در مورد رنگ های بروز و جذاب وسایل برقی آشپزخانه توضیح دادیم و از ترکیب رنگ وسایل آشپزخانه عروس و نحوه ست کردن رنگ وسایل آشپزخانه گفتیم. اما درنهایت همه چیز بستگی به سلیقه و نظر شخصی شما دارد. شما می توانید با توجه به شرایط، اندازه آشپزخانه، رنگ کابینت ها و… جدیدترین رنگ وسایل برقی آشپزخانه را انتخاب کنید، تا سال ها مورد استفاده قرار دهید و لذت شان را ببرید.

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ | مقالات | مدیر سایت | بازدید: 1549 | 1669527607